Wednesday, December 17, 2008

Sekitar Persidangan Tahunan Jabatan 2008 Siri II



Persidangan Jabatan Tahunan yang telah diadakan pada 10-11hb Dec, 2008 baru=baru ni.. Macam-macam perangai ahli persidangan masa tu.. Ada yang melepaskan geram ada yang men "jack" , ada juga bertindak secara neutral (diam-diam ja ni... macam saya hehehe).. tapi apa-apa pun tu biasalah dalam soal "cari makan" ni.. di mana-mana jabatan pun pasti dengan ragam pegawai masing-masing .. Sepanjang dua hari persidangan tu, banyak yang saya perolehi dan pelajari terutamanya soal data2 ni.. For you out there yang berurusan dengan data ni.. sentiasa update diri dengan data masing-masing yerrr... Dalam soal pendataan ni saya banyak refer sama hubby saya.. dia saya anggap "pakar data" la.. Kalau salah jawab "awasss", tapi at least saya lebih berhati-hati dan lebih teliti lagi dalam penghasilan data ni.. Thanks dear.. O ya disini saya juga ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Tahniah kepada En. Benit.. (yang duduk sebelah kanan saya di gambar paling atas) yang akan berpindah ke Kudat 01.01.2009 ni.. Dia ni orang paling tahan lasak ni.. Kalau marah dan leteran dari saya dia buat "der" ja ni.. Anyway, Mr. Benit.. sorry lah kalau ada silap dan salah saya selama kita bekerja bersama-sama ni and Best of Luck to you k..

1 comment:

KaDusMama said...

:) besa lah tu..sini opis kami pun ada macam2 orang..back stabber ada, kepoche pun ada..sabar saja lah..