Monday, April 7, 2008

The Love of my Life

without him i can't do anything... he's my inspiration of all.. dia ni kelakar orangnya.. friendly and very strong.. dia ni alert dalam segala hal mengenai saya.. he's everything for me.. biarpun masa susah dan senang.... he's my teacher, my motivator, my sifu and most of all he's my beloved hubby.. oleh kerana saya ni agak kasar sedikit, rebellious.. hehehe.. diala orang yang paling banyak bersabar dengan saya ni... sehinggakan kadang-kadang saya lalai dan lupa diri yang boleh menyebabkan dia sakit hati.. dia jugalah "alarm clock" saya.. kalau dia tiada di depan saya.. seems that "I'm flying without wings" lah.. Dear, if you are reading this.. saya bukan jack 3 tan ahhh.. tapi apa yang saya rasa, begitulah sekarang... I love you so much ...

No comments: